2012. máj. 6.

Fogak lelki jelentése


Fogaim éteri utazása
A sorsom úgy hozta, hogy el kellett távolítani az alsó fogsoromat.
Teljesen begyulladtak, fizikailag nem lehetett megmenteni.
A testemben vándorló, általános ízületi gyulladásokat okozott, amit soha nem találnak a labor vizsgálatok. Néha a pajzsmirigy indul-pihen, egyébként meg azt mondják, az eredmény a határon van, ami elfogadható. É meg rosszul érzem magam.
Miért jutottam idáig? Különösen káros szenvedélyem nincs, vagy lehet, hogy a tej annak számít.
Az a napi fél liter?  
A Ruediger Dahlke könyvekben lelem menedékem és fedezem fel a miérteket, így tudom megragadni az új energiákat.
A szellemem megmutatta fogaim éteri utazását, vissza a Teremtés Bölcsőjébe.
Egyedi- és kronológus tárgyidős szerepüket élték, egyként és együtt a nagy egészben.
Ahogy minden hajunk szála számon van tartva az Égi nagykönyvben, a fogaink is szelektálva vannak, és mindennek ok-okozata van, szervekhez társítva.
Behunytam a szemem egy pillanatra és azt láttam, hogy a fogak, mint egy pillangó nagyságú kicsi angyalok hazatértek a Mennyei Atyához. Az aktuális könyvtárba a születési sorrendben, bűnbeesési tényező szerint, beazonosította őket és rendezte dobozokba. Új életre felkészítve várnak. S az a gondolat járt a fejembe, de jó lenne, ha újra nőhetnének a fogaim.
Hangosan kimondtam: Bocsáss meg Drága Mennyei Atyám, ha rossz voltam és vétkeztem.
Mondd melyik az a fogam, amelyik ilyen fekete kocka képét mutatta.
Óh drága Lányom, az egy nagyon régi karmikus adósságod volt, Én már rég megbocsátottam neked és el is feledtem. Egyszerűen bedobta a fogamat a fiókba, és megsimogatta fájó arcomat.

Fentiekből a tanulságom, a kegyelmet szeretettel el kell fogadni, a múlton nem érdemes rágódni, és illik figyelni Teremtőmre, mert azt sem vettem észre, hogy már régen megbocsátott.
Arra is kért, hogy többé ne kövessem el ugyanazt a hibát, tanuljak minden jelzésből, merjem a lépéseket megtenni, ne féljek a jövőtől, mert velem van.
Azóta mindennap megkérdezem, hogy mit szeretne mondani, amit hálával fogadok.
Köszönöm Istenem!

Írta: Inci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése