2011. aug. 25.

Látomás



Tettem a dolgom, a kertben füvet vágtam. Egészen máshol jártak a gondolataim.
A természet teljességét fürkésztem, csodáltam a szorgos hangyákat, a virágokat. A gyümölcsfák szépségét, és egy kicsit morfondíroztam, hogy megint a fűvel kell foglalkozni, mert akkorát nőt. S egy kérdés motoszkált a fülemben, vajon mi hajtja a kis fűszálakat előre.
S ekkor egy fényoszlop jelent meg kb.10 méterre előttem, Jézus állt a közepén. Mozdulni se tudtam a látványtól. Határozott, erőteljes erőket éreztem belőle áramlani, mint célirányos elektromos, kék lézerfény. Telepatikus úton sugározta, hogy nagyon szeret, és ne féljek. Azért jött, hogy lelkem rezgésszámát felhúzza, és erőt adjon a mindennapjaimhoz (épp munkanélküli voltam).
Megértettem, ez azért következett be, mert ez egy új állomás a sorsomban, tudjam folytatni a spirituális utamat, s hogy nem hagytak magamra az Égiek, ez tudatosult bennem.
Jézus azóta is velem van, most már bátrabban kérdezem. Meditációban is meglátogat, és tanácsot ad.
Írta: Inci

Kép forrása: internet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése