2011. aug. 25.

Angyali segítség epeműtéthez



Várakoztam a betegek között, a kijelölt műtéti napon. Megszólított egy idősebb Úr.
Mondja aranyoskám, nem fél? Ó, de igen válaszoltam szerényen. No, egy cseppet sem aggódjon, nyugtatott a férfi. Mert ő ismeri azt, aki engem fog műteni. Egy nagyon lelkiismeretes, csodálatos vallásos embernek írta le, kinek a fia meghalt gyógyíthatatlan betegségben. Az orvos mindent elkövet, hogy meggyógyítsa betegeit. Tehát így kaptam egy képet, hogy emberileg mi vár rám.
Lenyugodtam, de előzetesen kértem Jézust, hogy szellemben ő legyen a vezető orvosom.
Minden sikerült, 13db. Piramis alakú epekövet távolítottak el. A férfi igazat mondott.
Így kaptam meg az angyali segítséget lélektől-lélekig! Kérjünk és megadatik!
Írta:Inci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése