2010. nov. 6.

Pozitív megerősítés

A pozitív megerősítésekben hatalmas energiák rejtőznek. A bensőséges imáknak különleges varázs és gyógyító erejük van.

Amíg az elmémből és szívemből csak a jó dolgokra koncentrálok, kizárom a negatív rezgéseket, tehát nem keríthet hatalmába.
- Létezésem legnagyobb hatalma a gondolataimban rejlik.
- A sorsomat a gondolataim, és az elvárásaim formálják,
- így hát én vagyok a sorsom irányítója.
- Képes vagyok mindenre /Istennel/
- Alázattal és hálával megélni a szeretetet.
- A múlt elmúlt!
- Csak akkor lesz bennem békesség, ha megbocsátok
magamnak, és másoknak.
- Sosem vagyok egyedül, Isten mindig velem van.
- Csak a most számít.
- Mindenkit, és mindent a világon szeretettel fogadok.
- Pozitív úton vagyok.
-A Szeretet csak van, azért adok, hogy én is kaphassak.

A felsorolást mindenki folytassa saját gondolatai szerint, a szeretet szabályát alkalmazva, mily végtelen boldogság tölti el a szívünket, ilyenkor átöleljük az egész világot.
Inci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése