2010. nov. 14.

Érintő simogatás



- A szeretet megnyilvánulásának és kifejezésének univerzális nyelve, amit Isten már a születésünkkel együtt a sejtjeinkbe, lelkünkbe ültetett, és gyógyulhatunk, általa békére lelhetünk.

- Amikor édesanyánk pocakjából a világra jövünk, és szerető karjával átölel. Azonban más is történik ekkor, láthatatlanul az őrangyal is megérint, mellettünk szolgál a kezdettől a végig szeretettel.

- Édesapa is örül, ha nem is mer kézbe venni bennünket.

- Érintő simogatás a bölcsődében, óvodában a nevelők részéről.

- Általános iskolában érintőlegesen egy-két pofon is elcsattan a gyermekek között.

- Középiskolában: majd akkor érints, ha én akarom!

- Munkahelyen, de jó lenne, ha valaki megsimogatná fájós vállamat.

- Kapálás közben a lágy szellő érintése a legjobb.

- Meghozta a postás a kevés nyugdíjamat.

- Öreg napjaimban a kutyus és cica sündörög körülöttem, így fejezik ki szeretetüket.

- Kedvenc fotelomban unokámmal az ölemben elbóbiskoltam. Arra gondoltam milyen jó a lepkének, bárhova eljuthat, ekkor váratlanul Jézus megjelent a nappaliban. A kis Tomika egyre csak mondja, mama jött egy bácsi! Lehet, hogy csak álmodtam, vagy az Úr jött el hozzám valóban?!
Patakzott a könnyem annyira boldog voltam. Köszönöm, köszönöm!

- Később az elhuny dédikém jelent meg, s a fülembe súgta, ezután csak párolt zöldséget egyél lányom.

- Amikor végig járjuk kijelölt utunkat, kitágul a tér és simogató lágysággal magához hív a Fény.

Találjuk és éljük meg a szeretet pillanatait, mert sok ember számára egy mosoly is a mindenséget jelentheti, talán segíthetünk bánatában.

Írta: Inci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése